13 Ocak 2012 Cuma

Yeni Yeni Ürünler

Bir  blogda olması gereken önemli şey görseller sizcede öyle değilmi canlar??????Bende son günlerde aldığım ürünleri görücüye çıkarayım dedim ;)))
Arkada görünen kırmızı dudaklar makyaj çantalarom büyük ev için küçük ise çanta boyu
Flormar oje kurutucu ben pek memnun kalmadım ama olsun arada kullanıyorum
İdil vazelin her daim vazgeçilmez ben ayaklarım için kullanıyorum gece yatarken ayağıma bolca sürüyorum ve bakım çorabımı giyiyorum sabaha pamuk gibi ayaklar ;))))
Bütün bloggırların sahip olduğu simli,siyah ve mat mavi oje,
Yerde yatıl duran ayak rendesi,
Maybelin ve Loreal marka pudralar,
Ve bu postun en güzel kokuluları çanta boyu Amor Amor ve 212 Sexy parfümleri bu arada çantaların önünde görünen ise watson'ın makyaj pamukları .......

Hiç yorum yok: