1 Mart 2012 Perşembe

Dolsun bilekler

             İstanbul'a gidince yapacaklarım arasında kendime bileklikler  almak vardı.Ben böyle bilekte bir sürü bileklik olayına bayılıyorum ama bir türlü istediğim gibi bulamıyodum bu sefer şans benden yanaydı ve istediklerimin bir kısmını bulabildim.Diğer düşündüklerimi kendim yapmak istiyorum çarşıya çıkıp malzemeri alabilirsem en kısa sürede onlarıda yapıcam inşallah.......






     

                     Arada yeşil bir küpede karıştı alışveriş sırasında ama küpeyi 3 tl gibi komik bir rakama görünce almadan duramadım.
       Kırmızı ve kemik rengi bilezik; Forever New
       Yazın modası taşlı ip bileklikler; Batik
       Deri bileklikler,rengarenk bileklik ve küpeler; Six
  Herkese  mutlu ve güzelliklerle dolu bir haftasonu diliyorum ;))))))

Hiç yorum yok: