25 Şubat 2012 Cumartesi

Mama Sandalyesi Sorunsalı

                 Anne olunca anladım derler ya hakikatten öylede oldu.Daha önceden anlamazdım bu anneleri;kendinden önce bir başkasını düşünmeyi,kalbinin aklının bir yerde kalmasını,herşeyin en iyisinin onun için planlanmasını....Ama artık anlıyorum ve bu gerçekten de böyle oluyor.Neyse dönelim asıl meselemize herşeyin iyisi olsun diye düşünürken eee tabi birde ilk çocuk etraftaki her bebek ürününe özenme olayı çok fena oluyur.Bu sebeple kızımda kullanamadığım o kadar çok şey varki,bunlardan biride mama sandelyesi sorunuydu bunu bizde çok düşündük ve en sonunda chicco'nun ilk resimdeki mama sandalyesine karar verdik.Bir hevesle aldık.Çıtırım ilk başlarda itirazsız oturuyodu,bu oturuşlar önce ağlamaya daha sonrada hiç oturmamaya döndü.
                        Benim Urfa maceramın başlıyacağını öğrenince bu sandalyeyi taaa oralara götüremem şu meşhur İkea sandalyesinden alalım hani bütün her yerde "mama sandalyeniz yokmu"denince getirilen,hem küçük hemde kullanışlı sandelyeyide aldım.Ama iş eşyaların Urfa'ya getirilmesine gelince ya madem bu kadar para verdik chicco'yu götürelimde orada kullanalıma döndü.Tabi bizim çıtır bizimle aynı fikirde değildi bende tatilde İstanbul'a gidince diğer sandalyeyide alıp geldim.Bu sayede yemek öncesi o sandalyede oturmam ağlamaları son buldu..
                                                Yani bütün annelere ve anne adaylarına bu sandalyeyi öneririm görüntüsü her ne kadar kaba dursada,hem az yer kapladığı,hemde bacaklarının çıkıp her yere rahatça taşınabildiği için bu sandelyeyi rahatlıkla tavsiye edebilirim.           

Hiç yorum yok: