16 Şubat 2012 Perşembe

İstanbul manzaraları

       Merhabalar,bloğa uzun bir ara verdim ama evimde tatil bana çok iyi geldi.Yenilendim,dinlendim,tazelendim yani kısacası kilometreyi sıfırladım.İstanbulda hava karlı olunca malesef çok gezemedim ama arkadaşlarla buşup,tatil ve alışveriş yapmak çok güzeldi.Her ne kadar bu aralar hiç birşey almama kararı alsamda bir kaç parçaya hayır diyemedim.Bu tatil kızımın doktor muyeneleri vardı.Çok şükür önemli birşey çıkmadı,ufak tefek pürüzler var ama onlarda geçecek kısa sürede inşallah...

      İstanbula gidince bol bol şehir ve insan manzaralarının fotoğraflarını çekmek istiyodum ama hava karlı olunca birde 1 yaşında bir çıtıra sahip olunca bu pek mümkün olmadı.Ama yazın hiç affetmem telafi ederim bu açığı....Şimdilik az fotoğrafla bu yazı biter.



Hiç yorum yok: