18 Şubat 2012 Cumartesi

Yeni Teknolojik Oyuncağım

    Canım Goncam (yani eşim herkes kocam deyince bana tuaf geliyo bende ona goncam diyorum) bana bu sene sevgililer gününde çok ihtiyacım olan birşey almış.Çıtır kızım telefonumu sinirlenince yere attı ve telefon sizlere ömür oldu.Bundan önceki iki telefonumda Samsung'du ve açıkcası ben çok memnun kalmadım her ne kadar telefon piyasasının lideri olsada ben ikisinide ancak ikişer yıl kullanabildim.Aslında benim gözüm İphone 4S'de idi ama lüzumsuz pahalı bir telefon olucağını düşünüp vazgeçmiştim bunun yerine eşim bana Sony Ericson Xperia arc S almış.İlk başta bu telefona ön yargılı yaklaşsamda açıkcası telefon bana çok güzel geldi.Benim için telefonda önemli olanlar; iyi fotoğraf çekimi (fotoğraf makinem yarı profosyönel olunca çok büyük daima yanımda taşıyamıyorum), birde wifi özelliği bazen eve gelince bilgisayarı açmak bana zor geldiğinde hemen telefondan internete girebiliyorum ve diğer bir önemli özelliği ise Android olduğu için oyun merakımıda yüklediğim oyunlar ile giderebiliyorum.Yani kısacası benim için iyi bir seçim oldu.Bu güzel jesti için canım goncama teşekkür ederim......

Hiç yorum yok: